Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

22 Δεκεμβρίου 2011-ΚΑΑΠ Βούλας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια! Να ξερατε ποση χαρα δωσατε στα παιδια! Επισκεφθηκα σημερα το ΚΑΑΠ και τα παιδια ακομη μιλουσαν γι αυτο!
Ο Θεος να σας εχει καλα και συγχαρητηρια σε ολους που ειχαν την ιδεα και σε ολους οι οποιοι συνεβαλλαν στην υπεροχη αυτη χειρονομια ΑΓΑΠΗΣ και κυριως στον Αρχιεπισκοπο για την ανθρωπια και το μηνυμα Αγαπης για τον συνανθρωπο, για το μυνημα για το οποιο γεννηθηκε ο Χριστος μας!

Μαρια Χ.